Albox, rotasına Avrupa'yı koydu.
İhracat rotalarını ağırlıklı olarak Avrupa pazarında büyümek üzerine oluşturduklarını söyleyen Albox Yönetim Kurulu Başkanı Olgun Sağlam, "Çünkü Avrupalı firmalara göre çok daha kaliteli ürünleri, daha uygun fiyatlara ve daha hızlı sunuyoruz.
Özellikle bu pazarda franchise yoluyla bayilikler açacağız. İhracatımızı mağazacılık yoluyla hızlandırmak gibi bir hedefimiz var. Türk ürünlerine karşı kötü algıyı yıkıp hedeflerimiz doğrultusunda ilerliyoruz" dedi.
İstanbul, Ankara, İzmir, Bodrum. Bursa, Antalya, Samsun, Konya, Şanlıurfa illerinde devam eden yetkili satıcılık görüşmeleri arasından tercihlerini yaparak 6 noktada Albox'ı açmayı hedeflediklerini kaydeden Sağlam, "Yurt dışında ise 3 yeni nokta dahil olacak. ABD, Nijerya, İngiltere ve Romanya pazarları üzerinde hassasiyetle duruyoruz" diye konuştu.
Ev yenileme ve dekorasyon talebi arttı
Mart ayında Türkiye'de ilk vakanın görünmesiyle birlikte diğer markalar gibi bekle ve gör sürecine girdiklerini anlatan Sağlam, "Ancak nisan ayıyla birlikte beklentimizin üzerinde bir taleple karşı karşıya kaldık. Hatta geçtiğimiz yılın üzerinde talep vardı ve biz bu talepleri yetiştirme telaşındaydık. Bize gelen talepler ise daha çok dekorasyon, ev yenileme üzerine oldu. Özellikle Bozcada, Fethiye, Bodrum gibi yazlık bölgelere çok fazla iş yapmaya başladık. 2021'i aynı tempoyla geçirdik diyebiliriz" dedi.